Followers

Monday, December 30, 2013

#362

Assalamualaikum

Hi readers. Hari ni dah 31/12/13. Satu kaki di tahun 2013, sebelah kaki lagi ditahun baru. Persoalannya, kaki mana yang kita langkah di tahun baru ni. Kaki kanan ka kaki kiri? Adakah semua readers sibuk bikin satu lagi azam tahun baru, atau masih lagi konfius nak buat apa untuk tahun depan, bukan?.

Pergi melancong,hong kong, korea, japan. Beli ps4, dengan game2 yang baru,skriting mekap2 kereta. Ekjos broom2.. tak pon..nak tingkatkan produktiviti kerja, dapat kenaikan gaji, lagi best dapat bonus tahun baru , kasut baru, beli rumah kat Sri Hartamas(kat mana tu..) dan macam2 lagi kan.

This is how it works, we plan, Allah decides. Tapi hati2, bukan semuanya kita berserah kpada takdir, ada usaha ada ganjarannya. Saya tak mau olah banyak sebab kawe buke ustat demo, deh.

Senang cakap, usaha macam hidup 1000tahun , beramal macam mati esok hari. Ceeyy

Ps:// pagi2 buta dah ada renungan bersama. Dah2 tido2

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment