Followers

Sunday, March 24, 2013

#354 Bina Insan Guru Siri 1/13 Hari 4

Hari ni dah packing2 barang nak balik, tiba2 KJ mintak semua berkumpul, mula2 nak kena habiskan bihun baki pagi tadi dan pastu ada sesi Lost and Faun...=.=

lost and faun..barang yang hampa tinggalkan macam colgate ka..shampoo mandi ka, spender ka semua kena rasa sorang sikit.=.=

yang peliknya, ada orang tinggal spender..tapi tiba2 ja hilang..hahaha cepat betulla ada orang ambik ni..tapi kami kena jugak boxer..KJ siap sapu lagi kat muka -.- sehh betui orang punya tu xmau mengaku..

*****

Lastly, aku rasa sangat terharu la dengan semua yang berlaku, tak kirala, sebelum semasa dan selepas BIG ni..

AJK aku si Feffah Kuilin ni memang banyak2 berjasa kot, sikit2 kertas kerja dah update, kna rejeck dia update lain..sampai diluluskan la..tq feffahhh!!!<<3333 font="">

lain2 AJK macam makanan, pengangkutan, kerohanian, semua banyk tanya aku pasal kerja depa..memang la kadang2 aku ni pon blur2 jugak tapi depa sangat2 percaya kepada aku ni yang buat aku agak tersentuh brai...aku bukannya sapa2 aku just orang yang nak buat kerja saja.

lantaklah hampa nak panggil aku boss ka..pengerusi ka..aku actually terasa la jugak, (maybe sebab aku slalu kena panggil gitu, so aku dah tak kisah dah) tapi janji kerja jalan dengan betul :) hati pun senang, takde masalah.hah

**cuma..kulit ni dah hitam bila mau elok balik aa...siap mengelupas lagi semua..dah lebih dah ni....

No comments:

Post a Comment