Followers

Sunday, March 24, 2013

#353 Bina Insan Guru Siri 1/13 Hari 3

hari ni memang best, tak akan kulupa memori merongkah ombak pantai merdeka

HARI KETIGA

bangun pagi dah lambat sebenarnya, dengan letih semalam pasang rakit pon tak habes lagi, kali ni pagi group aku nak test rakit kami tu, boleh sampai ke tak ke pantai merdeka.

actually aku duk kat tengah2 rakit, yela nak bagi stabil kan, kalau duk tepi nanti congek pulak..hehe
aku tak buat benda dayung2 ni, jadi itula sebab aku tak rasa letih sangat...duk tengah aku banyak menyanyi ja..sampai yang mendayung tu nak terjun tengah laut la dengar aku nyanyi..hehehe

aku mintak tukar tak mau so dayuunngg~~dayunggg~~hahaha bukan main lagi rakit kami, laju ag daripada rakit yang lain bro.

kami berakit ketengah laut pastu tambat la sesama rakit, masa tu kami kena terjun la kat tengah2, banyak gaya yang dipersembahkan oleh ketua jurulatih kami tu,...lompat depan la.lompat tepi la..lompat kebelakang la..semua aku try.. hehe tak semua, tapi ok la..~

time aku lompat tu...haha aku ingat lagi, selalunya lompat dalam swimming pool kan ada dasar, aku terjun2 cari dasar tak jumpa..hehe memang kecuakan aku di tengah lautan itu =.= sorry fobia laut tak hilang lagi bro.

dah puas melompat, kami kena tolak rakit ke pantai, dah senang dah kerja kami, just tolak2 ja ke pantai, time tu memang penat ka apa ka dah tak ingat dah, tolaakkk!!sampai ja kat pantai boleh makan...!! tolaakkkk hehe

makan tengahari pon sebenarnya aku xlalu sangat..yela baru ja main air. so jurulatih kami bagi 2 choice, nak jalan angkut rakit ka nak dayung melawan arus pantai ka..dahla time tu air pasang...=.=

rakit setempat la kami..neghehehehe dayung2 berhenti, dayung2 berhenti manala nak gerak weh..

setibanya kami didarat, hah lega brai..dah habeh rakit2 ni...tamau dah rakit kat mana2 lagi huhu

pusing punya pusing, malam tu ada malam kebudayaan,
aku dan beberapa grup gabung dan buat persembahan dikir barat..yang peliknya kenapa aku duk kat depan sekali, lindung orang belakang habeh..-.- itula kadang2 hidup ni apa yang kita mau tak selalunya kita dapat...

actually, time malam kebudayaan tu, depa siap buat bbq kambing lagi apa semua..memang syok..tapi bila aku eringat aku ni ada gout..so...sikit ja aku makan.. T.T

No comments:

Post a Comment