Followers

Sunday, December 9, 2012

aku respect orang sabah

aku respect orang sabah,
bukan nak nganjing ke ape, tapi memang betul aku respect
antara member2 aku yang dari sabah tu,
semua takde yang pailang2, hehe

lelaki dari sabah ni aku berani cakap yang diorang lebih suka cakap slow2..
lembut je hehe
takdela macam orang kedah suka maki2 hahahaha (cakap kat diri sendiri ni)
aku kalau nak cakap ngn member mmg suka jerit2,
sebab tu takde makwe gamaknye,, hahahahaha


words of the day

biar muka xhensem, janji gentle~hahaha

gentel dalam hal ni bukan lembut ke, gay ke bukan..
gentle man..
sopan, ade manners,
xbanyak pon xpe, sikit pon jadi la
janji takla kurang hajo sane sini..

ps:ni aku dapat dari dalam radio, haha pikir2 balik betul jugak an?