Followers

Wednesday, August 17, 2011

4 minutes





ABOUT THE GROUP


This group was created on September 3rd, 2009 by Deemo with the help ofmiss-petit.

Here in this group, we want to share the information about the band4minute. And most importantly, we want you to have fun!



ABOUT 4 MINUTES


4minute (Korean: 포미닛) is a South Korean girl group created by JYP Entertainment's sister label Cube Entertainment.
4minute was announced in May 2009. On June 15, 2009, their debut single "Hot Issue" was released along with another teaser video and the profiles for each group member. Within hours of the song release, it quickly climbed onto top five within various digital music charts. 4minute had their debut performances on June 18-21 with "Hot Issue" on Mnet M!Countdown, KBS Music bank, MBC Music Core and SBS Popular Music show. They won the digital music award "Rookie Of The Month" for June and August.

Sunday, August 14, 2011

itik gembo2

Cartoons Myspace Comments

itik apih~


ctrl+c HTML code disini


Day14

Jangan kamu takut pada sesiapa kecuali dosamu terhadap Allah S.W.T
~Imam Syafie~


Thursday, August 4, 2011

Day 4

pagi tu..
akoo baru ja bangun dari tidur...
duduk2 jap nak bagi hilang rasa mamai..
layan je rase..
nasi yang akoo beli semalam ada lagi atas meja study akoo tu..
nak buat sahur la katakan..


pastu aku tengokla jam..
dah pukul 6.10pg da cik..
sahur ape pukul 6pg..


''=___=


sabar jela..
akoo terus bangun dan buang nasi aku tu dalam tong sampah..
yala nak simpan pon nak wat apa..
lapar tu memang la lapar.. 
semalam 
dah la sahur makan chipsmore je..
hari ni.. 
air pon xsempat  minum...


>.<''


ps:// akoo dengan roomate akoo dua2 tak bangun sahoq..pakat lapaq belaka petang tu~ tapi untungla petang tu mak akoo mai ambik...berbukak pon makan nala punya special~ha tudia keluaq bahasa kedah habiaq doh ni~

Tuesday, August 2, 2011

Day 3

nak MCDONALDS...

PS://fikir positif hidup lebih ceria dan gembira...
fikir negatif hidup sengsara dan penuh dengan duka dan lara..~~

Day 2


masa puasa kena demam selsema memang best..
alkisahnya semalam akoo dah kena demam sulsuma~hehe
seharian hidung akoo ni tak berhenti2 menghasilkan mucus2 yang sering mengalir keluar dari
lubang2 hidung aku ini..hahhaa skema gila ayat wehh..

tapi



akoo tetap puasa..ingat nak makan ubat da tengahhari tu..
 tapi tahan jela..puasa setahun sebulan je kan..

barula rasa nanti kemanisan iman tu~hehe

ps:// target akooo sebulan ni nak posa penuh.!!doakan kita berjaya ya =)

Monday, August 1, 2011

Day 1


ahlan ya Ramadhan
selamat berpuasa pada segenap umat Islam seluruh dunia..^^