Followers

Sunday, July 10, 2011

PPISMP IPG Kampus Darul Aman 2011

lama tak update blog,rasanya dah hampir sebulan kot..hehe

jadi,sekarang aku dah bergelar guru la kan.. tanggal 20 jun aku baru saja mendaftar masuk dalam maktab perguruan

IPG Kampus Darul Aman ni terletak di Pekan Jitra,Kedah pada sapa2 yang cakap pekah Jitra ni hulu...silap besaq la.. sini semua ada..Jitra Mall ada Yawata ada..KFC ada Dr Rozmey ada..hahahahaha


err..ok2 dah2 pasal rozmey..

ni sikit2 gambar aku amek masa awal2 aku datang kat sini =)




































5 tahun baq ang nak duk dgn depa ni..hahaha papa pon depa ni suma sempoi..kira antara dalam kelas aku ni aku la paling tua...haa tula gatai sangat keluaq dari UIA...

tapi serius bagitau...kat UIA aku xpenah rasa macam ni..orang2 suma sopan..amik berat pasai aku..gerak suma sekali..sporting!

kalau kat sana dulu semua buat hal masing2..kadang2 jiran sebelah bilik pon tak tegoq..aku pon xkenai sapa duk sebelah bilik aku tu ha..hehe

kat sini kalau ada makanan lebih depa hantaq sebelah nak share.. ada durian ka.. share.. pastu usrah pon boleh mesra mungkin naqib aku yang best kot..haha


ps://ok so sapa2 yang nak mintak maktab pergi ar..tak rugi..duit elaun masuk..peluang kerja ada..daripada g ipta..tapi bergantung la lantak korang la nak g mana kan..hahaha LOL LOL LOL..
okeh nak off dlu kbai ^^
\

No comments:

Post a Comment