Followers

Saturday, June 11, 2011

Menempuh bulan Jun

Dah 11 hari dalam bulan Jun, tinggal lagi 9 hari ag aku akan daftar masuk IPG DA kat Jitra nu..aigoo, aku pikir2 gak kenapa la aku ditempatkan kat tempat macam tu..hais..

dokumen2 semua da siap photostet semua dah..duit yuran dah ready,gambaq sampai 14 keping dia maw..tudia nak wt apa la sampai 14 tu ha..wat kolaj ke kekeke~

dan ape petanda semua ni.. aku xde internet lar kat sana nanti...:( dayyum! baru nak berfarmville dah tak bulih da..tak bulih berkampungchat dah..tak bulih berpoke2 dah :( aigoo!!~

badan pon bukan sihat sangad ni,..sat2 selsema sat2 demam sat2 lenguh..ah.. aku akan menempuh masa orientasi lagi sekali..harap2 xdala aktiviti2 yang memerlukan aku mengeluarkan keringat secara maksimum ya..tolong eh.. aku bab2 kerja keras ni lemah sikit ar..**ceh pemalas (^__^)v 

papepon,sabor je la..cuti2 aku g cc kat2 situ ar bercucuk tanam puas2 kekeke!!~

2 comments:

  1. hey dear, i love roti tisu so much. I folow ur blog btw. ;)
    visit my world too ;)

    pinqueacid.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @lya:tq sorry xprasan komen u :D

    ReplyDelete