Followers

Tuesday, March 1, 2011

CikShidaDariParit (*__*)>




video kat atas ni khas dari youtube channel CSDP




''boleh pandang2..jangan pegang2..duk renggang2..''


amboih..terngiang2 rasanya lagu kalau berpacaran tu..
aku ingat ag time awai2 dengaq lagu tu tak tau tajuk main hentam panggil lagu ''pegang2''
ambik hauk jala..hehe


CIKSHIDARIPARIT
original^^


aku rasa semua orang kenai ngn cikgu shida ni. sebab ramai dah tengok video dia kat utube an. aku ja slow skit nak wat review pasal cikgu tapi atp la kan hehe


untuk aku, she is a women with a million faces.. cuba la tengok dia dressing dalam video2 dia..hadoi..memang macam laki pun..sikit pun macam laki pun..adoi cek mek molek..amboi(dah2 nak niru johan kang kne pnyepak lak)


tudia..


ps:skang orang ramai da TERIMA cikshida ni.. wlupon ada yang TAK TERIMA.. cikshida tetap update video2 dia..


komen taik:







ps:xpe cikgu nanti kalau ade yang xuke ngn kome nanti cite je... kite bako je ramai2..kite bako~


CREDITS:
gambo2 aku sebat dari fanpage dia kat facebook>>>


http://www.facebook.com/pages/Cik-Shida-Dari-Parit/158902597486632

to cikgu shida: kite bako je umah kak limah tu..(*__*)>

No comments:

Post a Comment