Followers

Friday, April 30, 2010

realiti:suka atau cinta?


assalamualaikum

suka ke cinta?pernah terfikir tak benda ni?

mungkin rasa yang menyebabkan dua ayat ni dibeza2kan..

sebab apa?

sebab cinta ada makna yang lebih mendalam daripada suka..

buktinya..?

saya cinta kamu dan kamu suka saya...

nampak sama saja??apa yang bezanya..

saya cinta kamu maknanya yang saya ingin kamu dekat dengan saya..

tapi

kamu suka saya maknanya cuma kamu suka lihat saya di depan kamu.

masih tak jelas..

bila kamu dekat dengan saya..lebih senang saya nak lindungi kamu daripada bahaya...

tapi
bila kamu hanya lihat saya..kamu takkan sempat selamatkan saya semasa saya jatuh kelak..

nak lagi bukti?

saya cinta kamu dan kamu suka saya...

maknanya..

saya cinta kamu maknanya,saya ambil berat tentang perihal kamu sedalam dalam yang mungkin,supaya kamu dapat hidup dengan lebih selesa dan tak dibebani masalah..

tapi 

kamu suka saya maknanya,kamu hanya melihat saya dari jauh,tidak mengetahui masalah apa yang melanda saya dari dalam..



jadi..kini kamu masih suka saya?

Thursday, April 29, 2010

cepatnya masa berlalu

tup tup harini dah 29hb April dah

lusa dah kena balik pi kem balik..lapor diri kat sana.

best gak cuti kali ni.first time koru g sungai petani ngan kawan(Feeq)..memang tak dirancang pon..tup2 dah sampai sana..

Feeq bawak a koru g CS(central Square).mall dia macam Megamall Pinang ja.tak banyak barang yang koru nak cari kat sana tapi best kalau hangout ramai2 ngan kawan  kat situ.tak silap kat sana ada panggung wayang dengan boling.

kat rumah Feeq lak..memang superb.cantik gila!kalau nak tahu rumah Feeq ni da kat persiaran cinta sayang resort.jadi memang cun giler a..memang bercita2 nanti nak duk umah kat sna XD..

entahla kenapa..koru suka ngat tulis benda2 ngarut kat sini..yela dah sebulan tak bloging..memang jadi mcam 'perak' nak menulis belog..(!!-__-)

anyways..koru ada agi beberapa hari nak duk kat kem pastu mula la sibuk ngn temuduga maktab..and bla3..

jadi busy la sket noh..pendaftaran masuk KMK pon tak lama agi..10hbmay kena daftar masuk dah.harap2 takdela payah sangat macam orang2 sumer cakap..

notakaki:I really want to talk to u but i hav nothing to say...hmm..

p/s/s:take care!!!

Monday, April 26, 2010

lepas rindu

sape2 yang tak suke kereta ni?

rindu a kat lappy..t.t
dah hampir sebulan gak tak online sumer..
mesti orang dah ingat2 lupa kat koru..an an an?

tapi taper..orang leh kenal kita balik an..?



ape koru mrapu nih.?
yey!skang da cuti dari kem!
nak g boling!
nak tgk iron man2!
nak minum ais!
nak makan piza!
nak makwe baru..eh..tak leh tak leh..=)



tapi mmg a rindu gle ngn dak tu ah..
dala kat kem takde line..handset pon kene simpan..



**arep!macam mana plkn?



**best!memang best.rugi kalau tak pi.
walaupon baru bulan pertama..koru tak sabar nak sambung balik kem tu nanti.

**first month ni,
kami busy ngn introduction itu ini..
ngn kelas CB lagi..
tepuk2 semnagat XD..



gambar koru ader amek tapi....sumernyer censored!takleh2 tengok!..but jgn isau..koru akan ltak sikit2..

notakaki:dah lama tak belogging ni..berat jari nak tulis..otak pon dah hang da ni...nak stop kejap..

p/s:everywhere we go!!

p/s/s:post pasal follower koru yang ke 200!!


wah


tepuk tepuk trimakasih..

*clap clap terimakasih
*clap clap thank you
*clap clap shei shei
*clap clap nandre
*clap clap syukran
*clap clap arigato!XD

tak sangka dah sampai 200 dah follower koru ni..=0



belog yang tak seberapa ni pon boleh cicah 200 org follower.alhamdulillah..koru janji lepas ni banyak lagi akan dibelogkan..=)

tget strusnya 300!!

notakaki:akoo chenta skyline!


p/s:cuti sem kejap..
pastu masuk balik..
pastu masuk matrik pulak..ades..

p/s/s:macho macho delta!XD