Followers

Saturday, November 13, 2010

cara tidur nyenyak

jam menunjukkan pukul 2 pagi
mata ni masih belum bersedia untuk tidur lagi..
dah pnat dah badan nak guling2 atas katil ni..
selimut pon kejap pakai kejap tanggal..kipas angin pon dah sepoi2 bahasa
sedap je rasanya tapi kenapa masih takleh tido?

kata orang tua2 kalau tidur kena basuh kaki..
...
dah naik kecut dah kaki ni dibasuh
tapi
masih tak boleh lelap ag mata ni..

memang macam vavi..

aku ingat balik 5 jam sebelum skarang..
aku ingat aku tengah makan nugget bebola dua tiga bijik
sambil tgah update blog..=)
sambil tu aku juga turut mengeteh(minum air teh?)XD

baru aku ingat
aku tak excersice petang tadi..tak turun padang main bola..
sebab aku dah tidur petang =P..
ow..kantoi dah tidor petang XD

notakaki:korang paham tak aku cite ape ni..?XD..penat2 aku taip ni XD

No comments:

Post a Comment