Followers

Wednesday, October 6, 2010

isi masa cuti dengan aktiviti berfaedah..skema shyall^^

 ish lama betui la tak nulih ni..dah tak reti dah nak kasi expen itu isi..^^cakap macam keling daa~~

sebenarnya,aku pon tengah cuti inter semester selama sebulan..minggu pertama lepas balik dari UIA tu asyik berkubang atas katil ja..aku pikir2 sorang2..kalau aku duk macam tu ja..haish boleh boyyot aku nanti..so dengan segera aku mintak part time concession kat Giant Kulim..^^

buat popcorn..buat air..kira2 barang..ala senang ja..tapi kena betoi2..nanti short potong u punya gaji^^tapi nak tunggu customer tu ja yang agak boring..kalau takdak muvee lenggang ja..bukak opera mini main facebuke^^

notakaki:now aku dah taw betapa payahnya nak cari duit..selama ni aku asyik perabih ja..haish..kena jimat...kesian datin rosmani cari duit bagi kat aku^^

No comments:

Post a Comment