Followers

Thursday, July 15, 2010

mencari follower ke 300!~





haha,macam riak lak bunyik tajuk aku ni..~
ah tak kisah la..
*****
*****
cantik kan?korang ni sume pembohong..=P
joking2~
*****
ramai orang kata,..


''ada ramai follower tapi komen macam ciput je''


tak pon


''ada follower beribu pon tak semestinya isinya best.''


hehe,my opinion..


@*#% OFF haters!!


lantak la diorang nak ader follower beribu2 pon..tak kacau ko pon la haters..
bile dah ader ramai follower la 
baru dapat banyak komeng..


kalau takde orang follow..takde orang bacew..
bile takde orang bace takde la opinion orang..


betul x??  korang baik kan? ha,angguk2..XP


*****

dah2
merepek sudaa..
dah lama nombor follower aku tak bertambah...berkurang ader la.!!~
dalam 2hari alhamdulillah
bertambah 9 orang follower aku..
sekrang dah ader 259 orang..!~~
wuu wuu!!

minna!!domo arigatou!!!~~

misi aku kali ni...nak dapatkan 300 orang follower untuk belog buruk aku ni..
kalau boleh dapat 300 sebelum ogos ni..













aku belanja korang roti canai kat ucafe~~!!!weeee!!!sedap2~~

p/s:post ni sebenarnya takde niat pon nak riak2..
tapi ntahla..tibe2 je dibaca begitu~~

thank u sebab ikut yer!
nnti2 free2 koru wat giveaway cabutan bertuah..
insyaAllah...


















































lepas midsem masuk elaun..~~ !!

8 comments:

  1. semoga berjaya dapat ramai followr.. jgn pk pasal org nak kata pe.. suka hati kita la kan.. kata pun blog kita..

    ReplyDelete
  2. sri followers k 260 :)

    sile2 .. follow srie balik :)

    ReplyDelete
  3. hye.. salam singgah...
    alamak.. nak follow sekarang ni, nampaknya bukan ke 300 la.. chop kan aje boleh? hehehehe..
    boleh blah..

    :)

    ReplyDelete
  4. hana dah follow kan.. ? :)
    tak de lah riak pon. pedulikan je pe orang cakap. huhu

    p/s: jom tengok pengalaman hana di Nuffnang Sharring Session jom. :)

    ReplyDelete
  5. illa:memang!!nak kene btol orang yang suke ati ckp mcm tu..=(

    ReplyDelete
  6. sri:yeap!thanks sebab folloow saya!

    ReplyDelete
  7. kella:hehe,tak leh main chop2..hehehe~~

    thanks taw kamoo follow saye!!

    ReplyDelete
  8. anne:yeke?eh thanks sebab share yang nuffnang tu ye?!

    ReplyDelete