Followers

Thursday, July 29, 2010

bila hajat tak kesampaian..~


 .....
dah 30julai da..
luse da masuk og0s,..maka start da bulan baru,.
orang2 sume da busy

menempah tiket balik ke kampung halaman,

menempah kuih2 raya sebakul dua bakul,

menempah bju raya berkaler2,

dan mcm2 ag a.

 wuu~

nape tibe2 je aku rase nak balik ni a?

ha,aku tahu,

sebab tempat ni tak best!
busuk!bau l0ngkang!
dahla nk g kelas pun cikgu garang2..bwak rotan besar btang mop g kelas,.
sape2 tak wat keje kene bidas dgan kayu mop 2..
cikgu suke buli saye..

kat asrama,
saya tak suka bila kawan2 saya suka ambil barang saya.
suka ati diowg ja nak tido atas katil saya!
suka2 ati ja nak curi bntal saya!
tinggal baju ja yang diowg xambik,
manyak coi punya kawan.

saya paling tak suka bila,
nak p dating,
kena sorok2,kalau tak kena tangkap..
nak tanya2 khabr pun susa,
nanti kena tangkap,basah pulak susah.

DAN !!!!!

SAYA PALING TAK SUKA BILA,
baca belog orang,
dan dapat tahu sume yang dia tulis cuma,

REKAAN SEMATA-MATA..~
Cit!tarak guna punya belogger.

Ps:Nilah akibatnya apabila hajat tak kesampaian..
ingat leh cpai 30o f0l0wer sblun ogos,tp xdpt ugak..hampe..,

Pss:esok tamat sudayh Mc leave aku selama 2 hari!tak sbr nk g kelas tamb hari sabtu ni!wii!~

....nak balik...~~~

thank u sbb bce!~

2 comments:

  1. hahahahh!post cam sengal jer!

    btw terbaek la weh!

    aku pun nak balik, tapi hasrat tak kesampaian..
    sedih! T_T

    ReplyDelete