Followers

Saturday, May 15, 2010

wah tak sangka dah nak jadi budak kolej..

haha
masa tu..macam air..tenang tapi tetap mengalir..
tak sangka kan
dah 18 tahun dah akoo hidup atas muka bumi ni..
dah macam2 benda akoo buat..
macam2 dosa(eh,pelik ni..)dah akoo buat..
dah macam2 ragam manusia akoo tengok..
dan
dah macam2 halangan dah akoo lalui..

tengok petang tadi,
nenek akoo tengok gambar akoo amek kat kedai semalam..

''tu dia aih,nampak macam orang BESAQ dah aih..''

(!!^__^)
memang la dah besaq..
itula,akoo macam fikir balik..
apa yang dah akoo sumbangkan untuk keluarga?
apa yang dah akoo sumbangkan untuk negara(ceh,poda dey!)?


**notakaki:kamoo tak rasa macam tu ka??tup tup je..eh, dah 18 tahun!!...eh, dah kerja!!...eh dah kawin!!...eh dah ada anak..!!xD..**tak boleh blah..=P

 p/s:hanya satu update blog yang tak dirancang..=P

8 comments:

  1. hmm..mmg lah. cepat je masa berlalu. hna ni lg lah.. mcm tak percaya je dah umur 17 tahun. hahah :p

    ReplyDelete
  2. ahahha...
    salu jewp jdik cm tuh...
    :))

    ReplyDelete
  3. @anne:hehehe,dah boleh amek lesen moto sudah..=)

    ReplyDelete
  4. bagus,salah satu tanda nak matang hahah

    ReplyDelete
  5. o.o??tanda nak matang???(!!O__

    ReplyDelete