Followers

Sunday, May 9, 2010

Jom Tengok Sape yang KeNA!!=)

**special thanks to:myra_zoe

salam,ades walaopun dah berapa lama tak hantar posting,ada gak orang yang tagg award ni kat koru..=)

hehe,bangge lak..!XD

**koru!ape perasaan koru ble dapat award macam ni??

mle2 koru tkejut gak..sebab bila tengok belog ni awal2 pagi tadi macam takde pape pon yang jadi..
pastu ada orang tinggal note kat shoutmix koru..XD


thank u thank u!!**terover sudaaa..

**tagg 15 orang kawan untuk share sekali award ni..

ades,15 orang tu ramai dik..10 dah ar XD





 sape g eh..(!!^__^)



satu agi ni nak kasi saperr!!!(X..X)


6 comments:

  1. dpt sudah ari tu.
    tapi,xapa lah.
    thanks yaa. (=

    ReplyDelete
  2. hohoooooo :D

    tengs koru!! kekekekekeke
    syang koru lalalalalala;P

    ReplyDelete
  3. @leelee:oh!koru xthu lak..welcome=)

    ReplyDelete
  4. @cikbunbun:(!!^__^)hehe ok2.=)

    ReplyDelete
  5. koru!!!
    thanx yaa bg kte award nie..terharu kte..=)

    ReplyDelete