Followers

Thursday, April 29, 2010

cepatnya masa berlalu

tup tup harini dah 29hb April dah

lusa dah kena balik pi kem balik..lapor diri kat sana.

best gak cuti kali ni.first time koru g sungai petani ngan kawan(Feeq)..memang tak dirancang pon..tup2 dah sampai sana..

Feeq bawak a koru g CS(central Square).mall dia macam Megamall Pinang ja.tak banyak barang yang koru nak cari kat sana tapi best kalau hangout ramai2 ngan kawan  kat situ.tak silap kat sana ada panggung wayang dengan boling.

kat rumah Feeq lak..memang superb.cantik gila!kalau nak tahu rumah Feeq ni da kat persiaran cinta sayang resort.jadi memang cun giler a..memang bercita2 nanti nak duk umah kat sna XD..

entahla kenapa..koru suka ngat tulis benda2 ngarut kat sini..yela dah sebulan tak bloging..memang jadi mcam 'perak' nak menulis belog..(!!-__-)

anyways..koru ada agi beberapa hari nak duk kat kem pastu mula la sibuk ngn temuduga maktab..and bla3..

jadi busy la sket noh..pendaftaran masuk KMK pon tak lama agi..10hbmay kena daftar masuk dah.harap2 takdela payah sangat macam orang2 sumer cakap..

notakaki:I really want to talk to u but i hav nothing to say...hmm..

p/s/s:take care!!!

2 comments:

  1. okey jer KM tuh.
    yang penting boleh survive.

    yang tak best dia temu duga maktab dan pendaftaran KM bilet pada hari yang sama! adeh.. banyak kerja lah ne. huhu

    ReplyDelete
  2. itular..kenapa la diorang tak pikir dulu eh sbelum tetap masa tu..eish3..

    ReplyDelete