Followers

Saturday, March 13, 2010

ukur baju dibadan sendiri beb

takde idea nak post aper..
takleh ar nak ping blog kat GB..
pening akoo..
sekarang tgah busy isi borang uni..

uniten la..unikl la..utp la..upu la..matriks la..
MAS dah la taknak amek cadet baru..jadi kena pikir cara lain ar..
pastu sdara akoo call kata yang boleh mintak terus g HM Aerospace..
blajar dlu dapat lesen baru kerja.
tapi sapa nak bagi RM200,000 weh..XD..redha je la..
nanti akoo cari2 sponsor yang boleh..singapore pon ok la..
PTPTN pon tendang akoo jauh2 ...RM200,000 leh beli sepuloh Myvi kot XD..
tapi akoo memang minat sangat nak jadi pilot.XD
kalau sampai menyusahkan keluarga akoo..akoo kenala cari yang lain..
akoo taknak susahkan keluarga akoo yang''daif'' ni XD..
yela..RM200,000,,kalau boleh go on..kalau sangkut..kena bayar agi..
tak ke naya?

moral of the story:ukur baju dibadan sendiri...hidup ni bukan macam komik..leh senang2 je dapat duit..XD..realiti beb..


p/s:saper2 nak aksi akoo RM 200,000..boleh mesej akoo yer..
jasamu dikenang XD..
nanti akoo jadi pilot akoo bayar balik..dun worry!! XD..
dah ar..nak g layan MEGI agi sedap..
assalamualaikum

2 comments: