Followers

Sunday, March 14, 2010

omg

 picture tells the stori XD..

template dah cun2 dah..
memang style..
tapi nak buat macam na sidebar2..
header2 ni...terperangkap lar!!
mcam naa??XD
tak pandai akoo nak html2 ni..
nanti akoo tukar wordpress ni kang...


grrrr.....gigit2..

><"
sapa yang termasuk dalam blog akoo ni..kalau nak keluar tu...ikut je cara2 dibawah

*****

click kat about me..gambar akoo yang bajek hensem tu...


pastu dah sampai kat profile akoo..

100x zoom out

sepulohribulapanratuskali punya zuum..XD

hah,click kat butang ''HOME''..

dah settle..boleh ar kembali ke ''dashboard'' blog kamoo semua..=)

******

selain cara diatas,kalau anda bercadang nak ke Gengblogger balik...

kelik untuk tumbesaran..


tak nampak agii??eish2


dah ada dah link banner..jangan malu2 nak kelik ye..

dah sampai..tekan konek  "connect'' kat atas tu..dah leh layan GB..

*****

kalau nak pergi kat blog orang lain tanpa g GB or balik ke ''dashboard" anda

cari ''shoutmix'' akoo

pilih mana2 yang berkenan...

 **nak terjah dia ni jap..XD**

contoh ''link'' yng diterjah..

dah sampai..jadi hari ni dah terjah dua orang la yer.!!

wah,friendly nyer koru ni XD

******

NOTAKAKI::maybe antara kamoo semua dah tahu habes sal benda ni...but akoo taknak orang pening2 masuk blog akoo ni...ye3..XD


******
*******
p/s:maaf saya budak baroo belajar.
sapa2 nak sponsor ajar akoo main html ni boleh contect akoo yer..

12 comments:

  1. woah! cun gilak rumah baru kamoo..
    jeles2! huhu..=p

    ReplyDelete
  2. hahahaha. kelakarla. ahahahahhahahahahaha


    koru wat lawak ke?;)

    ReplyDelete
  3. @akuzaty:cun eh?ngahahaha*evil laugh

    ReplyDelete
  4. hoho.. pakcik google bley ajar kamu bikin html. hhohojho.. dkt setahun gak aku menuntut.. baru la paham skit2.. da rau la css la html la.. nth hape lg

    ReplyDelete
  5. @pert:pakcik google eh..kk..nanti kena menuntut gak..=)

    ReplyDelete
  6. @sayang:shemart eh..*kembang kempis XD

    ReplyDelete
  7. sebenarnyakan...aku lagi pening bila aku nak komen kat sini. aku tak nampak pun perkataan "post a comment". perkataan tu terlindung dengan satu image link "Create a Link" aku terpaksa menjadi pakar dengan mengambil sipi-sipi jer perkataan comment yang hnya nampak huruf "t" dihujungnya.

    apa-apa pun.....aku dpt komen ga.hahaha

    ReplyDelete
  8. @cik norfa:sorry2..akoo ingat senang je..semua link kt atas..ader tulis
    ''9 Ringgit'',dan kelik kat situ je..ok2..nanti aku try ubah setting

    ReplyDelete
  9. bro, kalau nak ke dashboard balik, aku rasa better ko buat satu gambar/banner yg link ke blogger. idea aku la. huhu...

    ReplyDelete
  10. @acan:thx bro.akoo try belajar dlu nak wat banner..T.T..xpandai ar nak wat sumer ni..XD

    ReplyDelete