Followers

Friday, March 5, 2010

mana bola oi

akoo nak join contezz neh..xpueh haty kot tengok mamat2 neh main bola tak ajak akoo..

ni gamba contezz tu..

akoo teka la yer..dikatakan oleh tuan punya contezz yang bola tuh di LUAR jangkaan..jadi harap2 jangan terlepas luar pitch dah la noh..

jadi saya pilih huruf E dan B!!

HAHA..entah betul ke tak aku tibai ni..setakat nak juin je keyh..kalau dpat hadiah akoo wat kenduri kesyukuran kat restoran nasik kandar subaidah..gerenti terlentang!

p/s:nak join gak ke tibai macam akoo??
nah korang terjah link ni..
kalau menang share the wealth tao.!

1 comment: