Followers

Tuesday, February 2, 2010

seluar koyakk

seluaq kalau koyak mesti malu kan?
seluaq nak malu pa..X0
kita lar malu..
so harini aku dapat satu
KEmaluAN..besarrRRRR punya..
><"
segan aku nak type,tapi MALAS lak nak padam

alkisah bermula pagi2 buta 2 febuari 2010
masa tu rasanya hampa semua tengah tidoq lagi kot,
aku bangun tidoq bila tok aku gerak-an
tok aku ajak pi pasar pagi..
jadi dengan nada yang kaluit dia mula lar paksa2 aku..

bla..bla..
aku pi lar mandi,
cari baju nak pakai,...tengok dalam WARDrobe aku yang macam gunung berapi,(bila-bila boleh meletup keluaq isi2 dia),jadi aku mula lar punggah-selongkar cari baju yang simple-simple pon jadi lar..
dipendekkan crita
semua perjlanan hidup aku berjalan lancar sampai ke pasar pagi tu..

><"
masa tu aku duk mamai-tak fresh lagi,so apa tok aku sembang aku cuma anguk2 geleng2 ja la
pastu masa dok beli2,aku duk rasa berangin ja belah peha kanan aku yang berlemak ni..XD

&*&^^*&&*&*(**(
koyakk lar pulok seluaq ni..
panjang kebawah lak..
nseb baik ada plastik2 makanan yang aku beli tu..
boleh ar cover2 sampai masuk kereta,

tok aku pun pelik sebab pa tiba2 aku jadi AKTIF XD
gila lah,
xperasan pulok seluaq koyakk neyh

moral of the story,,
kalau nak pakai apa2 baju ka,seluaq ka,CHECK mati2an dulu
kalau xnak jadi mcm aku lar..

><"
hampeh toi..
malu xhilang2 lagi ar..
nak wat mcm na neyh..!!!!!!
T,T

2 comments:

  1. hahhaaha..seluar koyak..

    benda ni memang kadang2 tak aspect langsung pun kan..hehhe..agak2 ada org nmpak tak??patutnya masukkan lah gambar seluar koyak tu..hehhe

    ReplyDelete
  2. agaknye msti RAMAI yg nampak..T.T

    gambar eh?okeh,tak jahit agy ni,XD

    ReplyDelete