Followers

Monday, February 15, 2010

projek BEST malam valentine

 ape gelak2 neyh.??bace dlu ar!(ni nak marah ni!!)
malam 14 febuari memang ditunggu2 oleh mereka2 yang dah berpasang2an neyh..jadi salah satu ''projek besar'' kita boleh buat dengan pasangan kita adalah seperti berikut...

(lucah ni..budak2 under 16 dah2 jangan proceed)
.........................
...............
..........
......
........
.................
...........
.............................
...............
...............
......
.......
.
......................
.............

Suami:sayang...bukalah cepat....!

Isteri:tak naklah bang...sakit kalau kena bang...!!!!

suami:abang tak kira sakit ke tak sakit....sayang kena buka juga...abang dah tak tahan nie..........

isteri:tak nak lah bang!!dah lah keras........tajam pula tu.....

Suami:sayang nak buka ke tak nak ni??

isteri:tak nak lah ...klau bang nak buke lah sendiri..

suami:OK...

isteri:buka pelan pelan lah sikit bang...

suami:yelahhhh..hmmmm sedap nye sayang...melekit2!!

isteri:nak lagi abang....sedap la..kat mna abang beli durian nie...



(hah,gelaklah!!!tadi nak sangat!XD)

11 comments:

  1. hahahak..
    makan durian..
    berdebar aku bace tadi..
    hahahak..


    kalau senang datang la singgah :
    AUS

    hahahak ..

    ReplyDelete
  2. adoi
    siyot kan
    ingat kan apa tadi
    hhaha

    ReplyDelete
  3. haha.

    boleh amek buat skrip iklan ni.
    haha....

    :))

    ReplyDelete
  4. @zahratulhayat:iklan pe lar yang sesuai neyh??

    ReplyDelete
  5. dah agak dah, mesti nak terkena. sebab tu berani klik! haha

    ReplyDelete
  6. مريم أبو أحمد@ :XD,..sengal jek kamoo

    ReplyDelete
  7. dulu penah baca pasal bukak bulu mata..

    ini pasal makan buah durian lak..
    lawak2..

    ReplyDelete
  8. @noorafzan:rase2nye same je konsepnyer..tukar2 ayat je XD

    malam vday kite mkn durian banyak2!!

    ReplyDelete
  9. nasib lionteen bc dr bawah dl..
    hehehe

    ReplyDelete