Followers

Wednesday, February 17, 2010

pandang pandang jeling jeling

 -gambar dari Encik Google-

hari ni second day practice kereta akoo..
best or hari niyh!=)
jumpa balik kawan sekolah rendah dulu
akoo sengal ..akoo suker wat dunno je..XD
tak disengajakan =)
takkan nak g salam2 kot kan??
cikgu akoo mengamok larr!!!

harini best giler..
akoo kacau orang2 tgah belajar bawak kereta XD..
ada sorang akak ni..
akak ni memang comel XD
pakai baju kurung pink2,muke pun pink2 gak..XD
eii geram betul akoo kat dier=)
macam permpuan melayu terakhir,kan??XD

-ana muslim pun kalah dengan keCOMELAN kak tadi..XD-
mse tu
dia bawak2 kereta
akoo suker ngat ikt blakang..
tiba2 dia mati enjin..
akoo pon naik panic XD
dahlar dekat2 XD
NANTI kang (kedegang!!??)
cikgu akoo mengamuk nanti kowt...!!!??

 masa nak naik bukit plak..
akoo dengan sepenuh usaha nak naik tepi dengan dia XD
yelar kan ada dua lane...
apa slahnya dia naik kiri akoo naik kanan kan??=)
-bukit kulim ke bukit hijau??XD-

whaahahah!
banyak kali gak akoo duk sebelah dia
kadang2 dia mati enjin kat atas bukit tu..
and dia suka cakap sorang2..(-__-")
(monolog dalaman lar kot??)
and
cara dia senyum memang comey amat sangat!!
akoo?biasalar..tarik muka serius ar bila dekat2 dgn dia
(nampak ar akoo ni miang kalau duk senyum2 sangat kan? XD)

-kalau akoo senyum cmni sah2 kene pelempunk!!!-

hah,
dah habes dah masa akoo..
akoo tunggu kat tepi,tengok2 orang memandu..
akak tu ada agy..tak lepas parking XD
(kenapa akoo asyik stalking/usha!? dia ni??)(o.O)?
stiap step dia mesti brek lompat punyerXD(guupp kedepan)
.....
....
....
....
....
tiba2
dia nampak akoo tengah USHA dia..
kantoi lar..(O.o)????
dah la akoo tengah sengeh2 sorang2 masa tu!!!
........
....
DIA ''WEKK''/jelir lidah.. KAT AKOO??XP
akoo pun terkelu lah?
tiba2 je,apesal? (tapi dia comel ar masa tu XD)

-LEBIH KURANG KER??xp-

bila nak balik,..
 suami dia mai jemput T.T..
 risaww lar nanti dia repot kat suami dia(glupp!)
terkejut berok akoo (o.O")??suami??
akoo cabut lari dulu ar XD

 peristiwa tu akoo ingat sampai ke sekarang!! ni..
takleh lupa akoo leh pandang2 isteri orang (-__-")
dose2!!!!

notakaki:moral of the story...pandai sendiri buat pandai sendiri lah tanggung!!jangan pandai baling batu,sembunyi tangan pulak yer??..kalaulah..i mean KALAULAH husband dia datang tadi tanya kenapa akoo usha bini dia??..(-__-")apalah akoo nak jawab??...-pedoman sendiri

p/s:tak de bang!!!sayer senyum kat pakcik misai sebelah tu XD!!

p/s/s:gambar2 dapat dalam google yer..XD

4 comments: