Followers

Tuesday, February 16, 2010

leceh betul ar pompuan!!

amacam..hangat tak posting akooXD..
apesal ar??
pompuan slalu ngat gila kaler.. dengn kerja2 dia?
nak susun baju kat dalam kabinet pon kena kemas2..
siap ikut kaler!!!><"
leceh tol arrrr....
kenape sewel sangat ar????(ni nak marah ni..)

conversation::

Ani : "Mengapa engkau menulis surat dengan kertas berwarna Hijau Muda?"

Ena : "Surat warna Hijau Muda itu bererti "Aku Cinta Padamu"

Ani : "Kalau kertas itu bewarna Biru Muda apa ertinya?"

Ena : "itu melambangkan Suasana Pilu"

Ani : "Kalau kertasnya berwarna Merah?"

Ena : "Asmara Yang Membara"

Ani : "Kalau kertasnya warna Putih?"

Ena: "Suci, Bersih dan Jujur "
Ani : "Kalau kertasnya Kuning?"

Ena: "Melambangkan Hati Yang Gersang"

Ani : "Kalau Merah Jambu?"

Ena: "Sedang Jatuh Cinta"

Ani : "Kalau kelabu?"

Ena : "Melambangkan Hati Yang Sedang sedih"
Ani : "Kalau kertasnya Hitam?"

Ena : "Itu namanya kertas karbon.. bodoh... 

Ani : "*%@#??!"

-tak lawak..,bodoh.-
nota kaki:hah..ape agy??dah bace tu taip lar komen..takkan nak marah baru nak komen kot?-sape ntah cakap..akoo tulis balik je..XD

p/s:jangan marah yer pompuan2 sekalian..
nanti kena jual kat ebay{{ape akoo merepek neh??}}

5 comments:

  1. pompuan leceh tapi aku suka
    sebab leceh perempuan tu unik

    ReplyDelete
  2. @hans:yeke??mcm tu lak?

    @minty:cute ker =)

    ReplyDelete
  3. wah. blog ni penuh perasaan
    semua kaler ade kan
    kecuali kertas karbon
    ekekekee

    ReplyDelete