Followers

Monday, February 22, 2010

dari jauh ku pohon maaf

t.t
kenapa akoo tiba2 EMOSI sekalang?
tu lar bukak laptop tak cuci muka..
kan encik winamp dah bukak lagu raya..=(


layan je emosi pagi2 ni..
siap nyanyi2 lagu2 raya ni sejak pagi...XD..tak tahan..

boring a adik sumer dah g skolah..
tak da orang nak diganggu..
kacau nenek akoo je a skang!XD



xleh henti hentak2 paler a dengar lagu ni..



tapi rasa syahdu kalau dengar lagu neh..X(

notakaki:saper tak habes agy puase tahun lepas,angkat kaki?eii teruk ar korang!XDbudak sekolah rendah pun dah puasa penuh..tak malu keXD..-pedoman sendiri

p/s:kalau nak mintak maaf bila2 pon leh,
xpyh tunggu raya..
tapi nak MINTAK DUIT tu je kena tunggu raya..XD

8 comments:

  1. Adeh ! nangis tak sudah kalau dnegan lagu ni

    ReplyDelete
  2. xpe dgr lagu raya..skg pn tgh raya gak..raya cina..hakhak

    ReplyDelete
  3. cepat sungguh masa berlalu..kejap ja nak raya blk..haha..

    ReplyDelete
  4. hahaha...lagu2 tu..sedih p0n ad..

    ReplyDelete
  5. hahaha..lagu2 tu,,sedih p0wn ad..

    ReplyDelete
  6. @perempuanItu:XD..tu ar syahdu je dnegar..

    @eQurls:raya cine dgr lagu tong2 tiang lar..XD

    @solehah:yeke?rase baru 3 bulan lepas jeXD..

    @suria:siyes sedeyh..insaf2

    ReplyDelete
  7. haha... dulu mase study kt utm, stress2 study layankan je lagu raya, tenang emosi..huhu =)

    ReplyDelete
  8. @aini:fuyo.!tenang2 lpas tu lapar ketupat XD!

    ReplyDelete