Followers

Wednesday, February 3, 2010

curi berokband

berokband,ada masa engkaw ni kawan baikku,..ada masa engkaw memang berok..line kaw tak penah stabel,kejap ade,kejap xde.nak aja aku hentak engkaw kat lantai,lalu pecah berderai,tapi aku masih ingat duit rayerku terbang kerana engkaw..

T.T,berokband...engkaw hanya satu saja untuk ku..tapi ada manusia lain ingin bangat sama engkaw wahai berokband.teringat lagi masa kita bersama,gelak ketawa membaca blog2,bersama-sama semasa cinta pertama..dan kini kita terpaksa berpisah..
kaw menduakan aku,..dan aku terpaksa merelakannya wahai berok..kini..kita berpisah sementara..ada manusia lebih memerlukan mu wahai berok..

''hum ko hamise curraloo...''
************************************************************************

mummy aku tgh cari hotel/apartmen kat melaka/area berhampiran..tolonggg!!kecian dia dah seharian mencari..

5 comments:

  1. hahaa..
    asl kn aberpisah lak ngan c b****band tue...
    ciannye..ehee..=)

    ReplyDelete
  2. @dizzydude:T.T..hilang ker kena curi xthu larrr...

    @farahain:kne gne streamyx ja skang..

    ReplyDelete
  3. aku rasa nak berpisah dengan berukbengong celcom aku...tapi takder berukbengong lain yang sesuai utk digantikan....berukbengong maxis lagi hampeh....

    ReplyDelete