Followers

Thursday, February 18, 2010

adik..kenapa ko malas pergi sekolah..?



KISAH BENARRRR!!!
assalamualaikum,
tolong bacew sampai habes..


cerita benar:

saya ada sorang adik
dia pemalas
suka tidor lambat dan tak suka baca buku.
dia suka makan dan tengok tv memanjang..

dia tak suka pergi sekolah..
1 minggu ni  dia ponteng sekolah..
kenapa?
apa yang tak best g skolah?

saya dah banyak kali nasihat dia
tapi dia tanak dngar..
ayah dah banyak kali rotan dia..
tapi dia tetap keras paler..

kami buntu..
satu hari..
ayah kami telefon cikgu
tanya pasal adik saya

ada orang buli ke?
ada orang kacau ke?
cikgu mengajar tak elok ke??

cikgu terkesima..
ayah mengunggu jawaban cikgu...
lalu..
cikgu pun jawab.



"sekarang cuti tahun baru cina lah pakcik.."

p/s:kisah benar orang lain lah XD

9 comments:

  1. apsal aik ko pun tak bgtau awal2...smpi apak ko ngamuk mcm gajah dah tuh...

    ReplyDelete
  2. Adehhh.. Ku rase mcm nak bagi hadiah kalender jek kat depa ni.. Haha..

    ReplyDelete
  3. hahahak..
    kan dah terkena..
    hahaha .

    ReplyDelete
  4. hahaah
    kesian adik tu
    kena rotan xpasal2

    ReplyDelete
  5. die ikut perangai kamoo kot. sube ingat balik =D

    ReplyDelete