Followers

Wednesday, January 27, 2010

zombie

ape korg tau sal zombie?
haha
tak banyak
aku check tenet pon xbanyak
hurmm..
tapi apa yang aku tahu
cuma zombie ni muncul bila ada INFECTION
contohnya..
ada virus penyakit ker..
ada pencemaranke
yang tukar manusia jadi mutan/zpmbie..
tapi kat msia ni
takde kot
takat zombie kampung pisang..
ade kat kg pisang je kot..
aku addicted main gme bunuh2 zombie skang..
gme2 ni bagi aku rs xpyh nak takut ngn zombie..
sbb,
kita boleh pukul zombie sendiri,tanpa pistol pon boleh..XD

jadinya
zombie ni ada mcm2 jenis
satu jenis bodo semacam
satu jenis pandai lari2
satu jenis serbu je..
dorg suke ngt duk ramai2
serang serentak..
lain drpd makhluk yang lain kan?

emm..
aku pn x thu np aku tlis sal zombie ni..haha
hah
zombie siap ada lagu agy..XD
kawan aku danial minat banget sama lagu tu..
ermm..
so,
maybe ada yang histerically takut ngn zombie..
jgn risau lar
org kasi petua
kalau jumpa zombie apocalypse kat mana2
shoot at the head!!
the zombie macam manusia,
xbley oprates tanpa brain..
sng2 nnti klu jumpa zombie..
cari lar apa2 ja yg terdekat ngn anda..
bantai KEPALA dulu yer..

renung2 kan dan selamat beramal

No comments:

Post a Comment