Followers

Saturday, January 16, 2010

Kereta o kereta


Kereta atoku

bapaku pulang dari kota,
bapa ku belikan kereta
(sonok gle kalu dpt keta pree mcm tu..)

keta o keta.
aku sure semua orang minat kereta
xkira la keta hotweel ka
keta kodok ka
keta dash ka
keta tolak ka,
jnji keta,
sbb aku nak smbang pasai keta ni..

atoku ada 1 keta.,
wira bontot panjang(otai otai panggil wira sedan)
xsilap umo same mcm aku dah skang ni keta tu
kaler dia biru langit,cun oo!
nostalgia gler a keta ni ngn aku..
bnyk memori yg tcipta

T.T
ap yg aku nk gtaw ni,
org dah mula nak cekak pinggang da
apelar budak ni mrapu..

>_<"
sbnarnya aku br dgr yang keta tu
atok ku nak jual kat aunty aku.
trade in dgn myvi auntyku nyer..
so,my aunty leh beli keta baru lar..



tp aku rindu sayang bangat sama keta wira itu!!
demikian aku bgthu lar nenekku mengenainya.
last2 nenekku kata

itu keta atokkau maktok xleh buat apa..ikut ska hty atokkau lar..

T_T

kecewaa..

tp kalau aku sndiri bgtaw,nmpak ngt desprate..
(yela baru dapat lesen...)XD

tapi!

kalaular dapat kat aku
aku berjanji dgn spenuh jiwa raga,
akan jaga ia mcm baby aku sndiri..!!

first aku nak buat adalah servis elok2..

pastu kasi tukar kaler

tukar body kit,

tukar airkon

tukar radio

tukar rimm!!

tukar gear box!

tukar bumbung yang dah karat tu,.


wahhh!!mesti cunn punyerr a baby aku tu..XD

2 comments: