Followers

Friday, August 28, 2009

Blog:28 August 2009

Topic:Gila Posing 28/8/09
Current Mood:Neutral


Hey2..lama gak aku tak menulis dlam blog ni..ok..ok
secara jujurnya aku agak sibuk dgan study n revision..
yela dah nak trial dah Isnin ni.!!
takkut gler sawan..
tapi insyaALLAH..
takde apa2 yang buruk akan berlaku..
anyways..
GOOD NEWS for me..
=]
baru puasa seminggu aku dah SLIM!!
bukan SLIM giler mcm cicak kobeng..
but OK-lah..
mcm cicak tak kobeng pun takpe..
janji saiz seluar aku yang dulunyer
44!!!
skang dari 44!! dah turun ke 40!!
wiiiii!!!!
aku terkejut gler sawan bila pakai jeans aku yang saiz 44!! smalam..!!
longgar giler!!


ok enuff about that..
so,kat bawah ni aku ltak la sket gmbo aku yang terbaru..
aku ader ltak kat ms skali wokk..
kalau nak komen..DIPERSILAKAN...!!!
thx btw..
doakan aku untuk TRIAL SPM ni k..
-signing off-


Picture1:mcm sape eh??


Picture2:hitam itu menawan??


Picture3:gedik gler aku!!!



Picture4:tidakkkkk.....!!

2 comments: